193@ERROR再發功寸TVB千禧五虎用字「娘」 組合ERROR自言改名做4隻白虎

2021.04.19

ViuTV舉辦的首屆Chill Club頒獎禮完滿落幕,與MIRROR一樣同為ViuTV親生仔的組合ERROR亦有出席。不過當晚3缺1,只有193郭嘉駿、DEE何啟華及肥仔梁業現身,POKI吳保錡缺席。上次193霸氣回應曾志偉的言論後引起熱議,今次同樣成為訪問焦點。

193的霸氣回應深得網民歡心,更升呢變「三爺」。不過193表示想做「三哥」,笑言希望可以代言米線店。對於人氣急升,他多謝網民的支持,表示很開心見到大家重溫ERROR的節目。此外,他坦言花姐有找他傾偈,建議表達方式可以「禮貌啲」。他指自己並非有意用「老嘢」字眼,是想表達老一輩的意思。

有傳TVB組「千禧五虎」對撼ViuTV的男子組合,ERROR就笑言他們只有4個人,不過可以改名做四隻白虎或者神獸193就再次發功:「而家仲用五虎呢啲字咁娘咩?」

被問及見到曾志偉會否打招呼講不好意思,193表示會向對方打招呼,同時強調自己的言論並非針對任何人:「我唔係針對任何人,我對件事講,都係數據上嘅嘢,冇講志偉哥任何一句嘢,我不嬲好尊重前輩」。

圖:IG@193、ERROR

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓