鄭欣宜生酮飲食加普拉提Pilates雙管齊下瘦身 三個月消瘦約二十磅身形清減不少

2022.03.14

星二代歌手鄭欣宜(Joyce)早前透露自己嘗試生酮飲食,餐餐都食得開心之餘而更瘦了一個碼。欣宜出席活動時就表示近三個月再實行了生酮飲食法,樂見身形清減了不少,更透露已減去大約20磅的磅數,希望藉由生酮飲食法舒服地減磅,同時保持身體健康。

除了在飲食方面入手,Joyce亦有做運動瘦身。2021年,她就拍過自己做普拉提運動的短片,又提到平時在網上見到的運動短片都是一些身材苗條的人士出鏡,覺得有機會令一些像她一樣「唔係特別好索好身材好瘦好正」的人對做運動感到尷尬,所以拍片告訴大家「做運動係屬於所有人嘅」。

許廷鏗亦力撐好友欣宜注重飲食,又指好多人以為肥代表唔健康,「我覺得呢個係一個謬誤嚟嘅,好多時啲人會覺得肥就等於唔健康,但其實肥都可以肥得健康,只要你嘅身形係Fit for你嘅Body shape,同埋Fit for你平時嘅生活習慣」。

而欣宜上年錯因為急性盲腸炎入院做手術,其後出席ViuTV的Chill Club頒獎禮是手術後首次公開露面的場合。欣宜身穿黑色絲絨連身裙示人,予人感覺高貴優雅,亦看得出消瘦不少。

圖:IG@鄭欣宜

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓