【伙記辦大事】60歲歐陽震華壁咚50歲萬綺雯勁尷尬 網民嗌反感:呢啲嘢留返比啲後生仔

文: 羅志宏
2021.04.23

歐陽震華、馬德鐘、萬綺雯、陳瀅、楊明主演的TVB劇集《伙記辦大事》播出近兩星期暫時迴響一般,而昨晚的一集上演了一場尷尬壁咚戲,由60歲歐陽震華壁咚50歲萬綺雯,兩人情深對望,四目交投足足一分半鐘,不少觀眾睇完都大嗌反感:呢啲嘢留返比啲後生仔!

昨晚上演了一幕由歐陽震華飾演的「歐陽聰」壁咚萬綺雯飾演的「徐曦怡」,因為歐陽震華發現萬綺雯與陳瀅飾演的「常笑」有不為人知的關係,從兩人異常迴避的眼神中窺探一二。於是 ,歐陽震華就突然壁咚萬綺雯,質問她為什麼隱瞞與陳瀅的關係,兩人近距離壁咚足足一分半鐘!

不少觀眾睇完都大嗌反感,覺得非常反感,更直言「呢啲嘢留返比啲後生仔」、「幾十歲人仲玩壁咚」,有網民更批評60歲的歐陽震華,臉容蒼老了不少,面頰的肌肉稍見鬆弛,玩起壁咚卻絲毫沒有怦然心動的感覺。另外,亦有觀眾指歐陽震華的壁咚演出,騎呢突兀得嚟非常搞笑,果然係收視福將。

 

圖及來源:TVB、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓