【大整蠱】周嘉洛被整蠱累蘇韻姿受傷勁擔心 網民力數3大線索猜測兩人熱戀中

文: Ling Kwok
2021.04.23

《大整蠱》早前鎖定了《愛.回家之開心速遞》中的周嘉洛,突然急召他去見TVB高層曾勵珍珍姐,其後蘇韻姿、單立文豹哥趁他不在時,就故意安排一場意外,整蠱不知情的周嘉洛。不過整蠱過程出街後,有網民就覺得周嘉洛與蘇韻姿疑似拍拖。

蘇韻姿趁周嘉洛行開,就與豹哥設局扮跳舞跌傷,下半身動彈不得。周嘉洛聽到聲音覺得唔對路,於是衝入廠內了解事件。周嘉洛見到同事圍著受傷的蘇韻姿,當時被嚇呆,然後十分緊張衝上前。而豹哥帶頭責怪周嘉洛行開後,以致意外頻生,而現場一片混亂之下,周嘉洛忍唔住爆了,向豹哥大叫:「你收聲呀!」、「你唔好再刺激佢喇!求下你!」最後蘇韻姿親口講這是一場整蠱時,周嘉洛一度呆若木雞。

不過有網民就覺得周嘉洛與蘇韻姿似是有戀情,分別總結了三大線索指出兩人有內情。首先是劉丹丹爺大爆:「今次之後佢哋要派帖,擺埋酒喇!」網民就話如果不是在一起,丹爺不會這樣說,加上丹爺有幾次都有爆響口的經驗。

第二就是,湯盈盈等人不斷向周嘉洛問有冇蘇韻姿媽媽的電話,更直言:「我覺得你好似有。」網民指身邊演員都認為蘇韻姿與周嘉洛的關係很親密,才會這樣問。

其後就是蘇韻姿本人雖然「受傷」,但無故問周嘉洛「你係咪會幫我交租」、「你係咪會幫我照顧我媽咪」,更令網民覺得如果是朋友,無理由會問這些講求承諾的問題,得顯兩人似有非一般的關係。

【大整蠱】鄭融遺失愛犬黑臉演技入型入格 林穎彤自責崩潰爆喊網民讚人美心善

【大整蠱】林盛斌冒心臟危險臨時上陣飛車嚇到噴水 發生事故馮盈盈跌到一 仆一碌最爆笑
而周嘉洛對蘇韻姿如此肉緊,也至少證明兩人的關係十分友好,至於他們是否拍拖,就要問問他們了。
圖:《大整蠱》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓