姜濤22歲生日粉絲擲6位數字買廣告慶祝 禮物五花八門姜B忽然做埋地主

文: Ling Kwok
2021.04.24

人氣風頭一時兩的姜濤,今個月30日就22歲生日。向來受到粉絲愛戴的他,今年生日得到一眾姜糖豪花6位數字買下電車廣告慶祝生日,但原來禮物五花八門,除了廣告還有更多特別禮物!

一眾姜糖一向實力雄厚,去年姜濤21歲生日時,已包起「包起」銅鑼灣怡和街電車站廣告板、高士威道巴士站廣告牌、港鐵站燈箱及大量巴士車身廣告。今年亦不例外,買下電車廣告由即日至下月13日就有姜濤電車出巡,十分有心思。

而FANS的禮物五花八門,最特別就是有粉絲送了一塊新西蘭地皮給姜B。他表示早前收到歌迷送的證書,回到家中網上搜尋一下後發現FANS以他的名義在新西蘭買了一塊地,代表姜濤支持環保,而且塊地有著他的名字,只要有張證書就可以入去。

姜濤表示雖然塊地本身不能作起樓用途,但他仍感到開心嘅,因為fans捐錢做善事幫助有需要的人。

圖:姜濤香港後援會 KeungShow HKFanClub、IG@姜濤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓