《後生仔》波波獲曾志偉寵愛正式簽約TVB 23歲黃凱儀即有Job首場內衣騷搶盡風頭

文: Ling Kwok
2021.04.25

曾志偉回巢TVB後即上節目《#後生仔傾下偈》,明言有機會坐在港姐冠軍及「後生仔」之一黃凱儀(波波)身邊。獎門人多次點名波波,令她成為最得寵的「後生仔」。其後波波在4月正式簽約TVB,即刻有Job,相信她將會機會不斷。

波波剛在4月正式簽約為無綫電視經理人合約藝人,未知是否與曾志偉點名大讚有關。不過波波簽約之後,馬上機會不斷,除了拍劇《青春不要臉》之後,最近更接Job行內衣騷。

首次出席內衣騷的波波,一向身材出眾,且有34E驕人上圍的她,就算同場有樂宜、李文潔及陳紫芊等模特兒,波波也能突圍而出,成為了全場焦點。

而波波首次行騷如此性感,但她自言都有底線,不過都要等公司安排,如果要再突破就到時再算。此外她雖然身材出眾,但也自覺較肥,所以目前希望減肥,以及想高多10cm。

圖:ig@波波、一田百貨fb

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓