何雁詩被資深DJ陳海琪狠評:比賽用呢首歌會輸硬 網民反應兩極 雖然真心但太mean

文: Ling Kwok
2021.04.27

近日由糖妹、Eric Kwok主持的《勁歌金曲》,有最新環節安排「音樂導賞團」,安排了伍樂城、陳海琪、陳奐仁、MastaMic及關心妍等人點評一眾有份表演的藝人。早前預告見到何雁詩被資深DJ陳海琪狠批到爆喊,終於有完整片段。

何雁詩唱出《灰夠》,遇上了她的伯樂伍樂城,更拆解了她在節目爆喊的原因。因為伍樂城是鼓勵她參加《超級巨聲》的人,看見伍樂城點評,令她想起參加比賽的初衷。不過,後來到資深DJ陳海琪點評時,她直言何雁詩所唱的歌「太平庸」:「伍樂城讚賞你嘅地方我認同,我覺得你有音質,唔懷疑你唱歌嘅能力,但係你話呢首歌,Well,加加埋埋啱啱合格,我唔會對你留低咩印象,但如果你要喺呢個樂壇大洪流,咁多沖撃底下去增加你嘅競爭性,如果你用呢首歌,你會輸梗﹗機會唔容易有,話如果再多幾次,你就拜拜!」何雁詩最後只好鞠躬多謝。

後來洪卓立及吳若希演唱時,陳海琪同樣有嗰句講嗰句,表示洪卓立太冇自信,又暗示吳若希的歌充滿計算,直言「冇咩太大感覺」。陳海琪是香港的資深DJ,曾主持經典大熱節目《海琪的天空》,網民對於她直接的評語,就有不同看法,認為她雖然講真心話,但同時講得她講得太MEAN,也似存在著偏見。

圖:《勁歌金曲》截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓