【無限斜棟有限公司】193黑化演痴線佬綁架示愛演技獲讚 網民勁buy:好想俾佢捉住嚟鬧

2021.04.30

由盧慧敏Amy Lo、陳卓賢Ian Chan及黃定謙主演的ViuTV劇集《無限斜棟有限公司》進入結局篇,在劇集一開始登場的193郭嘉駿去到尾聲戲份漸重,飾演外星迷及神秘學狂熱者黃發。他尋求無限斜棟有限公司的幫助,想尋回失蹤女友林碗碗,之後更綁架飾演陳家晞的盧慧敏,打算與對方自焚殉情。

193終極黑化,綁架盧慧敏向其示愛,透露自己已知道她是「我妻由乃」。最後他表示要舉行儀式,與盧慧敏自焚殉情希望可以一生一世在一起

不少網民都表示193演技進步了不少,角色亦有發揮。有觀眾更笑言他是本色演出:「做返自己姐,知你咩料啦」同時亦有不少fans表示想做193的碗碗:「好想俾黃發捉住泥鬧」、「這個角色很啱33做 我都想同33做一生一世嘅愛侶」、「今日已經成班老婆認做碗碗啦!」。


圖及來源:ViuTV、IG@193

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓