【大整蠱】李佳芯講錯嘢激嬲江美儀驚到崩潰爆喊 網民勁心痛仍不忘讚「Ali喊都喊得靚過人」

2021.05.01

由艾粒及農夫主持的TVB綜藝節目《大整蠱》去到最後一集,今次整蠱對象是視后女神Ali李佳芯。農夫找來林盛斌阿bob、江美儀及高層樂易玲聯手整蠱Ali,眾人假裝拍攝清談節目《mean talk》,要Ali回答一系列刁鑽問題。

假扮主持的江美儀事前講明十分在乎節目成績,希望嘉賓(黎諾懿、李佳芯及農夫)能毫無保留地回答問題。再加上樂易玲親自落場監督拍攝工作,令Ali相當緊張。

江美儀及阿bob首先問眾人「喺呢行遇過最委屈的事」,黎諾懿及農夫早有準備,而Ali就講有一次頒獎禮被要求與一位前輩合照,但自己一走過去前輩就轉身走人。 

在江美儀的慫恿下,Ali更爆出真名。不過節目組繼續發功,安排樂易玲叫Ali放膽發言,增加Ali壓力。

問到第二條問題,眾人要回答最不喜歡的節目或劇集。Ali直言沒有不喜歡的節目,但最怕的節目是台慶。她自嘲四肢不協調,但被安排在台慶跳舞,所以很害怕。 

不過江美儀嫌Ali回答離題,同時樂易玲又出手,叫Ali去幕後與她單對單聊天。樂易玲叮囑Ali要大膽點,指她答得不夠好不夠爆。

回到幕前的Ali再次面對提問,要回答最不想合作的藝人。本來她跟陸永一樣答麥美恩,但不被接受。在江美儀不斷施壓下,Ali選擇了江美儀作為答案。她即刻解釋只是僅限於清談節目,因為清談節目中的江美儀太硬朗,會不斷強逼她答問題,與拍劇時截然不同。

江美儀先是黑面再開始眼紅紅落淚,看似被Ali的說話傷到,其實內心暗喜不用煩惱如何收尾。

但蒙在鼓裡的Ali見到江美儀哭就開始崩潰,更忍不住爆喊哭到眼紅面紅。 

直到江美儀回來後揭開整蠱真相,Ali才破涕為笑。去到尾聲她依然相信《mean talk》這個節目是真實存在的,當眾人告訴她一切都是假的,令Ali非常愕然。

網民大讚Ali善良又對朋友真誠,表示不忍心看到她哭:「Ali真係一個好女仔嚟睇得出佢對朋友好真誠,睇見佢咁喊我都登佢慘」、「最唔想睇到就系Ali比人整古 Ali咁善良 唔想睇到佢受到傷害」、「Ali唔單止樣靚,心地可以好到咁,好唔忍心見到佢喊」、「雖然搞喊佢好慘,但開心節目玩下啫,好睇」。有人更表示Ali就算哭亦很美:「Ali喊都喊得靚過人」。亦有觀眾讚江美儀神級演技,轉數又夠快。


來源:《大整蠱》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓