鍾欣潼不甘被笑脹爆肥到冇頸 「瘦嬌」現身教fans用零濾鏡自拍原圖直出

文: Ling Kwok
2021.05.01

現年40歲的鍾欣潼(阿嬌)早前在內地綜藝節目《怦然心動20歲》嘅預告片現身,發現她近期脹爆,網民直言她肥到就快唔見頸,而阿Sa蔡卓妍亦有為好姊妹的身型解畫,指她的荷爾蒙失調關係,所以身形有變化。

未知阿嬌是否知道網民對她的身形有意見,她日前就以「瘦嬌」姿態現身,就教大家如何用「原相機」自拍,即是沒有用任何濾鏡及美顏功能拍攝,明顯藉此反擊一眾網民。 

片中的阿嬌就未有節目中一樣脹爆,同樣紮起頭髮,不過拍攝角度「高炒」,明顯要避脹爆臉形。雖然阿嬌教人原相機自拍,但她要求拍照時「智能檢測」、「自動對焦鎖定」、「曝光調整到0.3」、「場景檢測」等等至少10個功能,間接來說同美顏差不多。

圖:微博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓