48歲單親媽媽Mani罕有公開母女合照 霍汶希10歲女兒曝光遺傳母親美貌

2021.05.03

現年48歲的金牌經紀人霍汶希Mani,在2013年自爆2年前誕下一女,取名為Honey。最近她在內地完成工作後回港,罕有分享兩張與10歲女兒撐枱腳的合照,難掩興奮心情:「終於返嚟見到我honey當然要撐吓枱腳 真係好浪漫」。

Mani與女兒合照,不少網民都讚兩人「一樣咁靚」,亦有人表示Honey有點似楊丞琳。

身為單親媽媽的Mani,在8年前自爆育有一名兩歲女兒她當年公開未婚生女一事後接受訪問,透露女兒生父是一位高大穩重的內地商人,不過兩人於11年分手,而Mani分手後才發現自己懷孕。

她表示女兒的生父曾想負責,不過Mani覺得二人性格不合不想勉強,寧願做朋友好過做夫妻。對於未婚生女一事,Mani自覺並非單親媽媽,因為女兒有爸爸,只不過父母是朋友關係。為了日後可以大大方方在公眾場合照顧女兒,所以Mani選擇公開此事。

圖:IG@霍汶希、微博@霍汶希

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓