情侶夾埋月入5萬元有首期50萬仍住劏房 對上車無望感絕望:係咪要成世租劏房

文: Ling Kwok
2021.05.04

香港樓價高企,有不少情侶不禁慨嘆難上車。近日有位網民在討論發文表示與女友兩人合共月入有5萬,而首期就有50萬,但都要住劏房,想擁有小天地的他,忍不住大呻唔知幾時先可以買到樓,更問:「係咪成世都要住劏房」。

該名網民在「連登討論區」發文以「同女友加埋月入50k係咪唔洗旨意買到樓」為題,講到自己與女友月入合共有5萬,可是兩人都沒有「父幹」,目前已租劏房近3年,儲錢的速度相對較慢。

而經網民追問之下,他與女友年紀相差5年,如賣去股票的話,首期就有50萬。不過兩人已有共識不會有下一代,同時亦不甘心買樓齡較舊的物業,對近期發售的旺角樓花有興趣,不過認為自己會一鋪清袋。

其他網民得知樓主的背景資料後,有不同的意見,認為他所持的首期其實有不少選擇,除了選擇租樓,亦建議事主不一定要強求新樓,可以與女友再商量調整買樓要求。

來源:「連登討論區」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓