【好聲好戲】御用外國人易宇航向高難度挑戰 聲演《洛神》唸七步詩 出場嚇親汪阿姐

文: Ling Kwok
2021.05.04

TVB最新節目《好聲好戲》大搞藝員配音大賽,第一集除了「爆Show女王」的馮盈盈高質聲演《宮心計》爆喊小宮女之外,另一集的驚喜就有來港十年的外藉演員易宇航,雖然他講起廣東話仍有口音,但他落足力聲演。

易宇航今次向高難度挑戰,不但配古裝劇,而且更為經典古裝劇《洛神》馬浚偉含淚唸七步詩的一幕重新配音。雖然他講起廣東話仍有口音,但至少網民收貨,覺得唔需要字幕都聽得明。

而汪阿姐即時點評,在未知對方是外國人之下,覺得對方配音咬字太用力,少有感情在裡面。至於劉江老師直言易宇航以配音準則來說,就不太合格。不過到易宇航出場時,阿姐見到對方是外國人立即嚇一跳,即時對他改觀,表示對方:「覺得佢都已經好努力!」

易宇航笑言來港十年,廣東話仍講得不太好,也覺得今次參加比賽,都打定輸數覺得會輸。


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓