曾志偉愛將「波波」下廚煎腸仔出意外 落鑊彈油導致面、頸二級燒傷擔心毀容

2021.05.09

TVB節目《#後生仔傾吓偈》成員之一的「波波」黃凱儀,因早前在節目上獲高層曾志偉多次點名而被視為「獎門人」愛將。獲外界看好有望上位的她最近在IG分享自己驚險的下廚過程,因煮腸仔導致二級燒傷,幸好現時已康復。

「波波」黃凱儀早前在IG分享一宗新年時候發生的意外,表示「個陣都有好多人keep住問我點解你個排條頸有咖哩雞」。

原來她煎腸仔的時候被油燙傷:「(腸仔)未完全解凍好又趕時間,勁快手就放咗落鑊,彈油搞到二級燒傷」。波波透露廚房起火,幸好有細佬在場即刻滅火。

波波回想起意外心有餘悸,透露自己喊足兩日:「諗返起都覺得好痛塊面 好似keep住俾火燒咗兩個鐘咁」,又表示「個陣真係好擔心自己會毀容」,同時感恩「半個月就好得返」。

圖及來源:IG@黃凱儀

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓