38歲蔡卓妍逾20年前激罕model舊照出土 阿Sa自嘲點解公司冇炒我 網民搞笑指撞樣羅敏莊

文: 羅志宏
2021.05.10

38歲的阿Sa蔡卓妍長得一副童顏的臉孔,入行20年來樣貌都凍齡生長,幾乎沒有太大改變。日前阿Sa就激罕公開中三時期及入行前的模特兒夠照,自嘲一番之餘,更被網民搞笑指撞樣羅敏莊。

阿Sa日前在社交平台IG分享了多張陳年舊照,包括近25年前於中三時期任職模特兒的照片,笑容甜美,嬰兒肥的模樣非常青澀。此外,阿Sa還公開了當年剛剛加入英皇娛樂但仍未與阿嬌組成Twins的照片,相中一頭非主流的髮型,相當有喜感。

阿Sa更留言寫道:「出土文物」,搞笑地指唔好意思講自己未入行之前做過moteer(model)模特兒,更表示「#最尾嗰張係啱啱入公司仲未組Twins嘅時候公司安排影嘅相 #唔明白公司點解睇完呢輯相都冇炒我」,大方自嘲於20年前的老土舊照。

不少網民看到阿Sa的舊照出土,紛紛留言表示阿Sa夠晒青春可愛,而樂隊Mr.的主音Alan留言「羅敏莊look」,笑指阿Sa當年的造型撞樣羅敏莊;更有網民話阿Sa當年「個髮型係潮流尖端」,非常搞笑。

圖及來源:IG@蔡卓妍

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓