【日日媽媽聲】肥媽擁19名子孫膚色各有不同 47歲長子首次曝光送上驚喜感動落淚

文: Ling Kwok
2021.05.10

由余安安及羅敏莊主持的TVB節目《日日媽媽聲》,大講媽媽經。早前請來67歲的肥媽大談湊仔女的心得,擁有8名子女的她,如今已兒孫滿堂,適逢早前是母親節,她就被節目安排送上母親節驚喜,其子孫首度曝光。

肥媽生下8名仔女,他們大多已身處外國,亦因疫情關係未能回港。因此節目組也藉今次機會,為肥媽送上驚喜,部分子孫各自拍短片送上母親節祝福,他們的膚色各有不同。片段所見,有媳婦雖然是外國人,但仍說得一口流利廣東話,他們不約而同地表示想念肥媽親手造的蘿蔔糕。

肥媽當下感動落淚,不過驚喜仍陸續有來,從未曝光的47歲兒子Alfonso首次現身,向肥媽送上抱抱,孝順的Alfonso希望母親是時候籌備退休,不要只顧工作,將來多去旅行。

圖:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓