港男獲派單人公屋曬層層疊裝修自覺聰明 雪櫃上面擺洗衣機網民嘲戶主:你係咪有193咁高?

文: Ling Kwok
2021.05.10

近日有位港男獲派位於粉嶺暉明邨一人公屋單位,近日裝修完成,於是在網上討論區大曬裝修成果,不過其裝修風格,實在令人不敢苟同,因為他所採用的是「層層疊」方法,更自誇其他人見到都讚他做法聰明。

該名港男就在「香港公營房屋討論區」中,分別以「噚日裝洗衣機佬話……我好靚仔!」及「剛入伙一星期……遲啲做埋廚房吊櫃再貼相」為題,分享自己獲派粉嶺暉明邨一人公屋單位,並裝修完可入住。

他分享裝修好的單位的情況,只見相片中有一個特製一個架放置洗衣機,上面再放了一部兩門雪櫃,頂部近乎接近天花板,目測有成2米高。最奇妙之處就是因為放置了洗衣機及雪櫃的關係,而擋住了鋅盆,雪櫃與鋅盆之間之剩一個手掌位。

事主似乎對於裝修成果感到十分滿意:「噚日裝洗衣機佬話做咗十幾年都未見過好似我咁聰明同咁靚仔!」不過這個帖文引起了一眾網民的熱議,嘲戶主「你有193cm高?」、「入個廚房好似打仗咁」、「驚唔驚雪櫃跌落嚟?」

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓