【MIRROR演唱會2021】Alton個人七分鐘棟篤笑感動全場 自嘲冇存在感曾被家人誤會已退團

文: 羅志宏
2021.05.12

MIRROR一年六場的九展演唱會日前圓滿落幕,12子落力跳唱備受讚賞之外,31歲的成員Alton壓軸的個人棟篤笑環節同樣成為了焦點,Alton以7分鐘的演講感動在場觀眾,更自嘲在團內似乎欠缺存在感,更曾經試過被媽媽問到是否已經退出了MIRROR。

MIRROR成員Alton(王智德)雖然在演唱會上並沒有個人跳唱演出的機會,但就獲花姐安排在姜濤solo表演之後壓軸出場,獨自進行7分鐘的個人棟篤笑環節。Alton甫出場先質疑花姐為什麼會有這個決定,再問觀眾有冇試過數出12位成員時,總會忘記其中一兩位。Alton更大方地分享,由於自己在團裡給人極低的存在感,曾經在組合出歌時就被家人問到是否退出了MIRROR,於是在風趣地自嘲在團歌《Reflection》裡跟成員Frankie合共有2.9秒的歌詞。

其後,Alton就大講其他成員的優點,指自己「唔夠姜濤多廣告、又唔夠Ian多fans、又唔夠Anson Lo跳舞咁扭得、又唔夠Jeremy男女通殺、又唔夠Jer咁唱得、又唔夠Edan咁冇包袱、又唔夠Tiger咁後生、又唔夠隊長Lokman有風範、又唔夠Frankie靚仔、又唔夠Stanley高大、又唔夠AK咁大膽喺頒獎禮上黑面」,在場一眾粉絲聞言就歡呼得更為落力。Alton為一解入團的原因,原來曾經問過花姐,答案就是感染力,有正能量感染觀眾。

Alton接着講起大學時期朋友討論人生未來動向,當時自己夢想是開演唱會,但就被朋友潑冷水:「王智德(Alton中文名)你憑乜?你開到演唱會,我食咗張poster」而演唱會來到尾場,Alton亦拿出一張「已找數」的海報,指該位朋友真係找數食咗張poster,更笑言幸好海報並非紅隧的超大廣告尺寸。

Alton的棟篤笑圍繞「憑乜嘢」三字作為中心,坦言MIRROR兩年半前出道時承受着不少負評,還在台上回帶「3年後仲喺度再同我講」的討論區留言,表示MIRROR十二子兩年多後仍然在舞台上,感謝粉絲無私的愛和支持。Alton最後更淚灑舞台,哽咽地作出一番感言「條路好崎嶇,一路行嚟唔容易,但我知道,因為有你哋。人生就係要堅持,先去到目的地」,場面感動。

現年31歲的Alton,在MIRROR團內的跳唱表現可能並非最亮眼,但過去自參與《全民造星》至到今次演唱會,Alton都以肌肉的身形觀眾留下印象,肌肉男的形象鮮明突出。早在參加《造星1》時,Alton就大方展示過傲人胸肌,明言「肌肉就是力量」。之後在《造星2》時在「MIRROR實力排行榜」曾經位列榜末,經演出後上至第七位,令人刮目相看。

褪去藝人身份,Alton私底下是一名健身教練, 開始自己的健身室成為老闆,這次演唱會亦不吝大騷身形,與隊友AK、Frankie、Lokman,Tiger齊齊騷肌跳唱Medley曲目,5人以白色恤衫、黑色吊腳褲look登場,更脫去上衣,在台上解鈕換衫,令全場尖叫聲不斷,掀起高潮。

 

圖及來源:IG@Alton

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓