港男玩交友App被已讀不回唔明死因 公開老尷對話見千字自我介紹 網民嚇親:好似小組討論

文: Ling Kwok
2021.05.14

近日有網民在討論區發文,就表示自己半年前玩交友App,被對方很快便已讀不回,於是把心一橫問網民意見,希望能改善問題,直言不想「一直唔解決,成世都單身」,更公開了自己與異性的對話。

該名男網民就在連登討論區發文,他以「點解條女唔應我? 咁樣嘅回覆好似係」為題,講到自己半年前用交友App結識異性,他以為「軟件可以設定發送一啲問題畀隨機嘅人,而語言係根據手機介面而定」,所以他就以英文作自我介紹,可是他不明白自己的說話令對方已讀不回的原因,於是他發文說:「之前因為一直怕尷尬一直唔敢開post,不過諗諗下都係開,我更加驚嘅係,唔解決嘅話,我成世單身!」

不少網民見到該樓主所公開的對話,都覺得好尷尬,直言他似足小組討論,「語氣有啲惡」、「你覆親都咁大段感覺少chur」、「隔住個mon都覺得尷尬」,覺得樓主簡直是憑實力地在單身。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓