00後見工零準備 見工必答題竟然咁回答?HR聽完嬲到想爆粗....

文: 黃樂恩
2024.04.13

有人事部職員(HR)在本地討論區發文,講述自己最近面試了一位相當奇怪的求職者,當日對方衣著打扮過於隨性,而且面試過程毫無準備,最後問到見工時的必答題「點解你想申請依份工嘅」,沒想到對方竟然這樣回答,讓HR當場差點連「粗口都講埋」,即入內文睇事件龍來去脈啦!

早前於「香港討論區」上,一名從事HR工作的網民以「嚟面試咩都唔準備係咩玩法...」為題發文,表示公司現時正在招聘基本的行政職位,自稱閱人無數的他,最近面試了一位相當奇怪的應屆大學畢業生,讓他不禁在文中說道,「自問都in過唔少人,真係第一次見咁kam嘅人」。

面試當日,HR指出該名大學生衣著打扮相當隨意,竟身穿T恤和牛仔褲來見工,「自問我都唔係好care衣著嘅人,但係著T-shirt牛仔褲上嚟面試係咩玩法?」面試過程更是讓HR忍不住要翻白眼,他發現對方對於今次面試根本是毫無準備,當被要求自我介紹時,對方竟回答「CV到咪有寫」,要求HR自行查看履歷表上的資料。

當HR問到見工時的必答題「點解你想申請依份工嘅」,沒想到他卻給了一個出乎意料之外的回答,該名大學生直接說道:「其實都係阿媽幫我申請嘅,我都係諗住上嚟睇吓環境。」HR聽後啞口無言,幾乎忍不住「粗口都講埋」,最後面試僅進行了約5分鐘,HR便請他離開了,「真係依家咩人都有...」,同時也慨嘆這一代年輕人的求職態度有很大的改進空間。

有網友形容該名大學生簡直是「極品中嘅極品」,加上被媽媽逼迫來面試,於是只好把面試當作是應酬,「擺明被阿媽迫面試,上嚟面試當係應酬下佢阿媽」、「被亞媽迫見,根本唔想做」。

亦有網友推測該名大學生有可能是「有錢仔」,生活上完全沒有經濟壓力,「唔志在你份工」,並留言紛紛笑稱「陣間轉頭收購埋你間公司」、「有錢仔冇壓力」、「韓劇入面,轉頭就會買起你間公司」、「富二代上黎拎下經驗啫」。

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓