日本美容師專家3大防曬美白技巧夏天要學!臨瞓前玩手機原來皮膚會曬黑

2021.05.16

炎炎夏日面對猛烈陽光,女生們當然要做足防曬美白保護好皮膚,日本節目邀請到凍齡美容專家石井美保,分享3大防曬美白技巧,當中提及不少人都有做的晚上睡前玩手機,原來有機會令皮膚變黑!

日本綜藝節目《ソレダメ!~あなたの常識は非常識!?~》早前邀請到美容專家石井美保作客,石井是日本著名的美魔女之一,有「奇蹟的44歲」之稱,平日注重皮膚保養,所以外表看起來非常少女!

石井就分享了保護皮膚對抗紫外線的3大防曬美白技巧,原來除了基本使用防曬產品外,仲要注重飲食和生活習慣,即刻睇睇以下3招:

一、晚上睡前不要玩手機

二、水果不宜做早餐

不少女士們為減肥或者貪方使都會選擇食水果做早餐,但原來食水果有機會影響紫外線吸收,即按圖睇睇專家解釋:

 

三、選擇遮陽傘要留意兩大要點

來源:ソレダメ!~あなたの常識は非常識!?~、IG@miho_ishii

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓