曾志偉欲將藝訓班變全民造星 面試者首亮相 有男參賽者自稱係吳卓羲王大陸混合體嚇親隔離

文: Ling Kwok
2021.05.18

面對ViuTV的威脅,TVB誠意邀請曾志偉回巢做高層,設法面對友台的硬撼。早前曾志偉透露,有意將今年藝員訓練班變成真人Show,就好似ViuTV的《全民造星》一樣,而藝訓班的面試已經展開,多位參加者首次亮相。

有指今年的TVB藝員訓練班史上最多人參加,有近千名人士參加面試,日前他們終於亮相,不過大多參加者都充滿著個人特色。就好似有位女參加者自稱「扮二胡聲好似」,她更即席示範,不過效果似乎未如理想,情況令人尷尬。

另一方面,有一位男參加者自稱朋友指他是「王大陸與吳卓羲」混合體,更重演王大陸《我的少女時代》的場面,到底似唔似?那就見仁見智了。

更多有特色的參加者在後頭,唱《Baby Shark》有,Rap得好尷尬來歌頌樂小姐及珍姐亦有,突然打功夫亦有,難怪網民都覺得這些參賽者實在令人好難捉摸。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓