港男父親執屋發現二百年前清朝屋契 網民發現全部都係賣地契:自古祖先已經識投資

文: Ling Kwok
2021.05.19

相信大家都有聽過斷捨離,但如果執屋發現來自古代的物件,你又會點處理?最近有位網民分享其父親執屋時,見到幾張來自清朝到民初的屋契,於是就問其他網民,這些東西有冇價值。

有位網民就在連登討論區發文,以「執屋搵到清朝屋契,點處理好?」並上載了幾張來自「嘉慶十九年」即1814年的屋契,問:「話說老豆無啦啦想執屋,點知搵到 好耐以前嘅屋契 (應該係..) 其實呢啲契約起去到現今仲有冇效? 有既話可以點做?如果冇用嘅話, 係唔係可以送去博物館」 

帖文一出,引起了不少網民討論,除了「嘉慶十九年」的屋契,又有「乾隆三十年」即1765年的屋契,有二百多年歷史,而且屋契上又有蓋印,馬上值錢了不少。樓主找到的屋契愈來愈多,更有民國25年即1936年的屋契,又稱「 嘉慶,道光,乾隆,光緒都有」。

網民笑言樓主一家是大戶,或者開博物館,而且其祖先自古都懂得投資買地。亦有網民表示,如果將屋契拿去拍賣,相信價值不菲。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓