查小欣批ERROR節目意識不良欠社會責任 193反擊嘲諷:起碼我哋節目冇腰斬

2021.05.20

ViuTV節目《ERROR自肥企画》近期成為網民熱話,除了負責幕前演出的ERROR四子,製作團隊例如Mike導及Agent L等幕後人員同樣人氣急升。節目討論度甚高,吸引了自稱「娛樂教母」的查小欣撰文評論。

查小欣在專欄批評節目大玩低俗不雅內容,打格仔畫面更有不良意識之嫌,又認為ViuTV作為免費電視台,旗下節目一定要有社會責任。

憑敢言作風帶挈ERROR入屋的193郭嘉駿,日前在IG開直播就講到查小欣的評論:「查小欣話我哋意識不良 我唔知,但如果冇睇過節目就批評人意識不良,其實佢係個人不良」,再嘲諷查小欣主持的節目《爆足一周》當年開播不久即被腰斬:「碼我哋做嘅節目冇被腰斬過,佢做嘅節目係咪腰斬過,點解會被腰斬嘅?」

圖及來源:TVB、IG@193、查小欣、ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓