【日日媽媽聲】90歲御用婆婆許碧姬照顧腦中風女兒19年 拍戲全為女兒:等佢開心多一啲

文: Ling Kwok
2021.05.23

無綫綜藝節目《日日媽媽聲》當中的「超級媽媽」環節,早前訪問了現年90歲、有「御用婆婆」之稱的許碧姬,原來她已去世的大女兒在36歲那年患上腦中風,四肢不能動彈及失去說話能力,當時已65歲的許婆婆,仍不辭勞苦去照顧大女兒長達19年之久。

許碧姬憶述大女兒中風時,醫生說:「醫院啲床位好緊拙,叫我一定要搵地方畀佢療養,當時我就聽醫生講去搵療養院,但我去到門口見到已經唔鍾意,我惟有同醫生講自己照顧,一邊等候政府嘅療養院,醫生問我點照顧佢,你幾多歲?」

許婆婆不介意先照顧女兒,結果等了6年,女兒終於輪候到政府的療養院,許婆婆於不理路途遙遠,由沙田住所坐巴士入元朗的療養院探望女兒,來回車程達兩小時都沒有怨言,:「佢習慣見到我,就算我要開工,得半個鐘,我都會去見下佢,分享下我拍戲嘅事,佢好鍾意聽。」

就算許婆婆常演「執紙皮」、「倒垃圾」婆婆等角色,但她也不介意,因為一切都想大女開心:「我演嘅角色無論對白多定少,我都鍾意去做,因為係為咗我個女,佢好鍾意睇電視,亦鍾意睇明星,所以我咪諗不如去做戲,咁樣就可以同好明星合照拎返嚟畀阿女睇,等佢開心多一啲。」

如今大女兒已去世多時,許婆婆也覺得沒有女兒亦會感到寂寞,「但我咪拎同佢以前去旅行嘅相出嚟睇,個心都會舒坦啲。我諗佢病咗咁耐,19年好長時間,佢辛苦,我都辛苦,我都希望佢早啲得到安息。」節目結尾也安排了許婆婆的細女Grace現身,她指媽媽在她心目中是200分的好媽媽,希望媽媽身體健康,開開心心。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓