【逆天奇案】趙璧渝入行8年月入只得4位數 畀唔到家用愧對單親媽咪:仲要佢擔心我唔夠錢用

文: Ling Kwok
2021.05.25

由陳展鵬、林夏薇、黃智賢主演的無綫劇集《逆天奇案》贏得收視與口碑,劇中除了有錢小豪、鮑起靜、麥玲玲、洪卓立等星級客串之餘,一眾配角亦有不少發揮機會,其中飾演陳展鵬下屬「妹頭」的趙璧渝(Osanna)也因此劇帶挈她的工作量急增,現正忙於拍攝新劇《痞子殿下》之餘,希望有機會拍廣告搵真銀。

《逆天奇案》中,飾演陳展鵬下屬「妹頭」的趙璧渝,近期劇情發主要圍繞着失戀的她參加了人生改造課程,從而帶出新單元「神秘組織洗腦案」。其實現年32歲的趙璧渝,入行8年,多演出跑龍套角色,至去年的《法證先鋒IV》一幕只戴黑色胸圍危站天台邊緣的鏡頭,開始嶄露頭角,而今次《逆天奇案》中是她入行以來最多戲份的一次,她說:「從影以來最重戲份的一次,第一次有咁多屬於自己嘅鏡頭同對白,拍攝期間心理壓力好大,成日都瞓唔着,好緊張,因為想演得好啲,好好把握今次機會。」

為了拍攝要跟悍匪槍戰的鏡頭,趙璧渝不眠不休通宵排練開槍動作及表情,而近日的「洗腦」戲,更令趙璧渝有不少發揮機會,令人眼前一亮,她說:「劇集播出後,公司好多同事都為我打氣,有次喺化妝間撞見『大小姐』林淑敏,我哋之前因合作處境劇《愛‧回家之開心速遞》而認識,佢話有睇套劇,仲對我講咗好多鼓勵說話,真係好感激佢,除咗公司同事之外,有啲圈外朋友,睇咗套人劇之後都有Send訊息嚟打氣。」角色贏得口碑,同時亦令趙璧渝有搵真銀的機會,她說:「出劇係會增加咗搵錢機會,最近都有啲宣傳片、廣告傾吓,睇吓有冇合作機會。」

此外,單親家庭長大的趙璧渝,為圓演戲的夢想,8年前毅然參加無綫藝員訓練班,出道以來收入不多,每月只有4位數,今次難得「重」戲份,一手撫養她成人的媽媽,當然喜在心頭,趙璧渝說:「媽咪好忙,平時好少追劇,不過佢今次為咗我都煲劇,其實一直以來媽媽都好支持我,畀我好任性咁追夢,自己好愧疚咁多年都畀唔到家用媽媽,仲要媽咪擔心我夠唔夠錢用。」
圖:IG@趙璧渝

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓