觀塘極罕見複式居屋放售 有4房兩廁 實用645呎價錢低水竟然唔使700萬

文: Ling Kwok
2021.05.26

好多人都以為複式單位係豪宅及村屋的專利。近日就有來自觀塘居屋的業主放售單位,其物業特別在是一個複式居屋,有埋樓梯上落,實屬罕見。而放售的價錢都不是太貴,實用面積645呎,但呎價不用一萬,實在很吸引。

該複式單位位於觀塘順緻苑,早前有業主在Facebook表示因移民關係,所以放售單位。單位有4房兩廁,享有東南山景,建築面積765呎,實用面積645呎,自由市場售價699萬元,而且自讓免佣。從業主分享圖片可見,單位間隔實用而且闊落,室内設有樓梯可直接通往閣樓,從閣樓上向下望,雖然有點殘舊,但仍有種豪宅的感覺。

而位於觀塘半山的居屋順緻苑是第一代居屋,於1980年落成,一共有6座,超過1,500個單位,單位面積大約有400至700呎左右,同時是全港唯一擁有頂層複式單位的居屋。

圖:fb

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓