46歲玻璃朱不忿被網民嘲P圖及濃妝厚粉 朱庭萱:我從來都唔係賣外表,一向賣內涵

2021.05.26

現年46歲的朱庭萱(玻璃朱),日前與資深傳媒人盧覓雪出席港台節目《視點31》交流意見,討論當今娛樂圈現況。不過節目未出街前,宣傳海報已經引起熱議。事關有不少網民指出玻璃朱是「照騙」,與真人有出入。杜汶澤更出手幫盧覓雪P圖,表示不可以「得佢P」,要「一齊P」。

對於被指P圖,玻璃朱日前就出POST回應:「成日講到P圖好似好大罪咁 但自己又有冇用美圖apps呢~其實都只係化妝效果唧!嗱!留意今晚831台無濾鏡冇美圖打真軍!唔帶口罩自已睇啦!」。

之後再有網民指她化妝化到變喬裝、厚粉濃妝,她表示:「係呀,有頸紋(條頸紋十幾歲就有),有白髮⋯因為我已經係一個就快47歲嘅女人。但⋯So what ? 每個人都會變老,都會醜樣,包括你同我。我從來都唔係賣外表,一向賣內涵。老又如何?不如睇吓你哋自己到47歲時仲有冇呢啲樣同身材先批評別人啦。除咗攻擊人外貌,再無理據嗎?留意下節目內容吧。好開心同Michelle 交流,有火花,又有內容。希望港台可以盡快足本放係網上同大家分享。」

圖及來源:FB@朱庭萱、杜汶澤、IG@盧覓雪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓