薛家燕與李燦森女兒合照開濾鏡美顏過度 額頭招牌靚癦P都冇埋

文: Ling Kwok
2021.05.27

藝人李璨琛與老婆梁志瑩嘅女兒李元元(Lucy)人仔細細就有強大的表演慾,所以大受網民歡迎,至今已有27萬IG Followers,原來「家燕媽媽」薛家燕都是其Fans,邀請Lucy現身其電台節目擔任嘉賓,互相交流表演心得。

薛家燕與李元元社交平台分別都有分享訪問當日的照片,Lucy氹得家燕媽媽十分開心,兩人有講有笑有交流,Lucy媽媽搞笑地說:「好開心終於見到家燕媽媽真人,更開心係終於見到佢粒墨嘅真身,好大粒好靚好想㩒下佢啊」而家燕媽媽都留言表示:「我嘅新朋友Lucy妹,佢好可愛,我地琴日訪問好開心!大家一齊交流藝術,我跟佢學Icecream,佢跟我學十字步 ,好希望日後可以黎個Crossover!」

不過網民就將重點放在家燕姐上,因為她用美顏App與Lucy合照,不過疑似開濾鏡美顏過度,就連她額頭上的招牌癦都唔見埋,令一眾網民不自覺留意家燕姐的額頭,十分搞笑。其實家燕用美顏App都唔係第一日嘅事,之前都她額頭上的招牌癦也曾經試過唔見!

圖:ig@薛家燕、李元元

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!