【東張西望】何文田愛民邨鹹濕阿伯見女人就撩 口出狂言:畀200蚊你摸你個胸最少10分鐘

文: Ling Kwok
2021.05.29

TVB節目《東張西望》早前報道一名在何文田愛民邨的伯伯,他每日都會在公園打躉,不過經常周圍望女仔,更會出口用言語性騷擾一眾女士,而且出晒名,有女士更試過睇唔過眼,當眾鬧阿伯!

從節目所見,伯伯經常都出言性騷擾附近女性街坊;有街坊試過頂唔順要報警處理,不過警方到場只是勸他離開現場,沒有作出拘捕或者其他行動。而伯伯的行為越來越猖狂,直接開口向女街坊提出用金錢換取不道德交易。

節目組就派出女同事坐在伯伯附近休息,伯伯見到之後馬上連飯都未食完就上前,與女同事坐在同一張長椅。伯伯十分主動,立即請女同事食蕉,再遞出一百蚊讓女同事買飯食。

伯伯見女同事沒有馬上離開,於是入「正題」:「你畀個胸我摸,我畀200蚊你!睇你鍾意摸幾耐囉,起碼超過十分鐘啦!梗係有錢先畀你,冇錢點畀你?(性服務)加多二百!」又謂200是屋邨公價。

《東張西望》女主持利穎怡上前追問伯伯,他直言200蚊可以有「揸波」(摸胸)服務,不過倒轉事實,指是有女士主動要求要錢,他表示警察都知道他出言挑逗女仔的事,但自己就沒有做過。而有曾經報警求助的少女稱:「警察話帶佢返屋企,話畀佢屋企人知,如果唔服,就叫我去平機會度告佢喎!」


來源:《東張西望》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓