周柏豪鄭融唱《一事無成》為失業家庭打氣引公關災難 網民:唔係打氣而係踩多腳

2021.05.31

日前TVB播出籌款節目《萬眾同心公益金2021》,當中一個環節由周柏豪及鄭融獻唱為因為疫情失去經濟來源的家庭打氣。不過該環節卻惹來網民嘲諷,認為選曲不當。事關周柏豪與鄭融合唱《一事無成》,被認為是「踩多腳」。

網民對於唱《一事無成》為失業人士打氣感到諷刺及荒謬,認為「唔係打氣而係踩多腳」,更表示「係咪笑緊失業人士一事無成?」。有網民自稱失業半年,覺得該環節是諷刺失業人士:「我失業半年了,打開電視想要一點娛樂而已,點解仲要諷刺我們一事無成? 一時搵唔到工就等於無用嗎」。

有網民分享黎明的故事,認為歌手選歌表演要像他一樣考慮周全。黎明之前曾擔任容祖兒演唱會嘉賓,並分享以前在電台宣傳新歌的往事。當時他在電台宣傳,現場有一群智障人士,大會要求他清唱《傻痴痴》鼓勵智障人士。由於黎明覺得歌曲與現場環境不符,於是婉拒大會要求。


來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓