食神韜韜用27個月減走龐大肚腩 70歲梁文韜靠兩大方法由325磅減到195磅

文: Ling Kwok
2021.06.01

食神韜韜(梁文韜)以主持TVB節目《日日有食神》聞名,一直以來他都以龐大的身形為標記。現年70歲的他,近年較少在公開場合出現,原來已轉戰做飲食KOL,而且更成功減走大肚腩,成個人都唔同晒。

近日同是成為了飲食KOL,並在Youtube開設飲食頻道的食神蔡瀾在網上一條短片,特意到食神韜韜的餐廳,齊齊以雞會友,大談飲食心得。

席間,食神韜韜講到自己意識自己太肥,決心要減走一直以來大肚腩的標誌,用了27個月的時間,由325磅減到195磅!就片段所見,韜韜的臉確實消瘦了不少,連好友蔡瀾也大讚他意志力夠驚人。

而韜韜曾接受過訪問,講到自己減肥的兩大要訣,分別是每日都勤做運動,以及減少進食澱粉質,憑著這兩個簡單方法,韜韜成功減磅。雖然他減掉了一半體重,但自覺仍有進步空間,未來會繼續減肥。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓