37歲鍾嘉欣16年後著同一件衫重現華姐才藝表演 兩孩之母玩花式呼拉圈獲讚身材Fit過未生個陣

文: 羅志宏
2021.06.01

鍾嘉欣自完成TVB新劇《星空下的仁醫》(前名:兒科醫生)的拍攝後,就返回溫哥華與老公和子女共聚天倫。為了保持與粉絲的接觸,嘉欣亦開設了個人youtube頻道,拍片分享自己的生活,最近嘉欣就有新搞作,生了兩名子女的她就重現了16年前參選華姐時的才藝表演,身形仍然Fit爆不輸當年。

鍾嘉欣繼早前分享跳舞和凍齡生長秘訣的影片後,這次就拍片分享當年年僅19歲參選華姐的點滴。嘉欣就話當年好多佳麗都有不同的才藝表演,但自己就只係識少少呼拉圈,於是就被大會提議融合呼拉圈和Aerobic,成為嘉欣當年的才藝表演,仲即場神還原16年前華姐才藝表演。

嘉欣見返當年才藝表演的服裝和呼拉圈都表示一下子回憶湧現,仲話驚而家著唔落,驚啲鬼祟肉走晒出嚟。嘉欣著返當年非常貼身的表演服裝,更透露服裝由媽媽設計,呼拉圈就由爸爸特意訂造。嘉欣仲話當年青春的自己笑容僵硬,先用腳轉呼拉圈,再轉花式由頸轉落條腰,笑言真係後生先做到。不少網民就讚嘉欣身材仲係好fit,同未生嗰陣一樣咁狀態大勇。

現年37歲的鍾嘉欣於2015年宣布與圈外脊醫結婚後,至今育有一子一女,更已減產,專注家庭。雖然在螢幕上少見了嘉欣的蹤影,但嘉欣平均每星期都會上載影片到個人youtube頻道,Keep住曝光率。

 

圖及來源:TVB、IG@鍾嘉欣、Youtube@鍾嘉欣Linda Chung

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓