【中女唔易做】楊思琦到花店打工游手好閒似發夢 店長覺得態度兒戲忍唔住出聲

文: Ling Kwok
2021.06.04

ViuTV真人Show《中女唔易做》最近兩集就有康子妮與楊思琦,分別到米線店及水果店打工。楊思琦因為要做推銷員的工作,所以其後再到花店打工,不過上班期間,因為態度不太認真的關係,令店長有微言。

楊思琦就到花店打工,她向店長學習挑走爛花及修葺爛花,不過卻有點「暴力」,她不停將快要斷掉的花束搖晃,見到有花就快甩掉,更偷雞用膠紙貼上,結果就被店長發現,直言這樣客易被客人投訴。

其後花店營業,楊思琦就不停向客人推銷自己所包的花束,客人不感興趣時,又大嘆「點解冇人要㗎!」當有客人上前問她問題時,她直接指著店長,叫客人:「你入去問下佢啦」除此之外,楊思琦有甚麼事情都叫店長做,自己在旁游手好閒,在店內閒著沒事做。

店長就直言楊思琦:「其實佢都好努力,不過就畀人覺得好似有啲兒戲,玩玩下咁。」最後更親自教楊思琦如何應付客人,後來才積極一點。

有不少網民都表示楊思琦的表現與同集的康子妮有差別,至少感受到後者虛心受教,又與其他「姐姐」打成一片,兩位都相處風格各異。

圖:viutv

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓