獨生女港媽用父母積蓄買樓移民 帶仔女去英國遺下兩老在港被斥自私:仔女係寶,父母係草

2021.06.04

近年不少港人都考慮移民,有網民在親子王國討論區分享一對夫婦的移民經歷,慨歎「仔女係寶,父母係草。」網民指一名獨生女港媽動用兩老積蓄買樓,之後與丈夫帶子女移民英國,臨走之際遺下父母在香港,不少網民狠批該名港媽自私。

該名網民在親子王國討論區以「點解咁多人覺得扔低年老父母去移民冇問題?」為題撰文,表示認識一個已婚獨生女用父母積蓄移民:「攞左父母積蓄帶住仔女移民,搞移民手續前父母唔知,係臨走時才和父母講,父母日喊夜喊都堅持要走。我知佢地原因係預見香港會好恐怖,所以帶仔女去英國去過dream life。但父母呢?仔女係寶,父母係草?」。

樓主透露這對父母每日都會先照顧孫兒上學才趕往上班,早上又會預先買好一對新鮮雞脾給一對孫,形容「老人家好錫對孫」。樓主擔心老人家的退休生活沒有保障:「而家話走就走,真係人又冇,錢又冇!再老d邊個照顧佢地?」之後樓主表示兩個老人家都十分後悔,更互相指摘:「點解要比舊錢個女買樓。如果個衰女冇舊錢,佢地未必夠膽移民」。樓主又認為女兒若有良心的話,應該將老人家積蓄原銀奉還。

圖及來源:親子王國、unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓