【逆天奇案】林夏薇拒絕安份做幸福少奶奶 與老公夾份做模型生意爭取見面時間保鮮愛情

文: Ling Kwok
2021.06.07

TVB現正熱播的劇集《逆天奇案》,由陳展鵬與林夏薇主演,兩人再度合作飾演情侶,默契仍然十足。眼看着陳展鵬轉眼已變成了慈父,人妻林夏薇身為拍檔,自有另一番感受,充滿感動。

與陳展鵬合作無間,看着對方做了爸爸之後充滿溫情,林夏薇大爆對方拍劇的蝦碌事:「有次我同佢對戲嘅時候,佢無啦啦嗌我做『瑤瑤、瑤瑤』,我嗰時心諗,邊個瑤瑤呀?於是忍唔住問佢,點知原來係佢個女小豬比,佢真係拍劇都咁掛住自己個女!見到都戥對方開心。」看見對方做了爸爸後,如此幸福,林夏薇有冇諗住生番個小朋友?她笑言自己雖然是典型的巨蟹座,但仍然有事業心,對於正式組織一個家庭,他還是採取順其自然的態度,直言:「有啲嘢都真係急唔黎嘅。」

 

聽到林夏薇這個名字,有不少網民都認為她是個幸福少奶奶,其實不必頻撲要日夜顛倒拍劇,享受生活就可以了,但是林夏薇並不這樣想:「我想做嘅嘢依然有好多,女人唔一定要安享生活,都可以有自己一番事業,早幾年大家以為我要上位嘅時候,我偏偏選擇咗要休息一下,陪一陪屋企人,當我休息呢段時間,都諗咗好多嘢,發現自己仍然都係好鍾意拍劇,亦都希望將來有機會可以得到一個屬於自己嘅獎項,所以我唔會咁快停落嚟。」 

拍處時間如此日夜顛倒,林夏薇又會否擔心自己與老公相處時間減少呢?她笑言已經找到一個合適的相處方法,就是最近一起合資搞模型生意。林夏薇受老公的影響,培養了觀賞模型藝術品的興趣,從而透過與老公商量之下,決定了一起搞這門生意。「其實一齊搞呢單生意之後,大家見面嘅時候多咗,我哋好少鬧交,就算有少少拗撬,我哋好快會反省返,從而經過呢個方法更加了解對方,相信呢一個已經變成左我哋嘅相處之道,同埋爭取見面時間嘅主要機會。」她笑言自己與《逆天奇案》的阿Wing般好就得人,不同的是林夏薇會將心裏感受說出口,這可能也是他與老公相處的其中一個秘訣,互相促進感情。同時林夏薇希望做生意之際,又能與拍劇取得平衡,所以她近期還接了邵氏劇集《廉政狙擊》,抽時間過足戲癮之餘,又能與好朋友胡定欣、吳卓羲等人敘舊,滿足自己的慾望。

林夏薇雖然未有時間造人,但她不完全是想做女強人,主要希望可以完成自己想做的事,還透露未來還會創立個人品牌,大家請拭目以待。

 

特別鳴謝:
髮型:Ivan Lee @Headquarters

化妝 :江中平

場地:Mini Central

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓