陳自瑤入行20年演技實力終獲得肯定 曾因常演情婦奸妃而委屈痛哭

文: Ling Kwok
2021.06.07

陳自瑤早前憑著出色的表現贏了配音比賽《好聲好戲》的冠軍,隨後人氣急升。Yoyo入行20年,一直被觀眾形容為滄海遺珠,今次勝出了比賽,實力終於獲得肯定。她早前接受了《東張西望》訪問,回顧自己的演藝生涯,Yoyo不禁感觸落淚。

陳自瑤日前接受《東張西望》訪問,談及自己20年來的演藝經歷。說到最深處便感觸落淚,她說:「我知好多觀眾心目中,會話我面目猙獰,眼神好兇,事實20年來唔止觀眾,公司好多同事、監製,都係透過劇集去認識我,事實嗰個唔係我,自己只係用心去演好呢啲角色。」

她更講到自己過去大多演奸妃、第三者,令外界誤會她是花枝招展的人,但她自言自己「平時唔貪靚,衣著打扮都係好簡單,唔華麗。」所以早前Yoyo開設Youtube Chanel,就是想展示最真實一面給觀眾:「我都想講一啲關於自己嘅題材,開咗YouTube頻道,唔少人都留言話睇到另一個我,自己睇住呢啲鼓勵留言,都忍唔住喊咗幾次。」Yoyo說這番話時哽著咽。


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓