張敬軒媽媽教遮遮煮早餐結果超震撼!黑鼆鼆似足舊炭令網民爆笑:黑過隻碟

2021.06.07

「早餐KOL」張敬軒不時分享遮遮炮製的特別早餐,經常引起一眾網民爆笑。最近張敬軒表示母親出手教遮遮整早餐,正當以為是「有好日子過嘅時候」,才發現錯了。張敬軒更笑言星期一不只是Monday Blue,更有Monday Grey,形容是「勁灰星期一」。

張敬軒透露最近與母親講電話談及一日三餐:「尋日老母問到喱期一日三餐食唔食得齊 講講吓佢叫我遞個電話俾我吖遮,佢話佢醒起之前幫我發定咗啲嘢擺喺急凍,話佢會教遮煮一啲滋陰啲嘅嘢俾我食... #之後係大量雞同鴨講嘅國語同我不祥嘅預感」。之後他問遮遮「Everything alright?」,遮遮表示「yea」,最後的作品卻令他哭笑不得。

不少網民都笑言似海參及一舊炭,形容早餐「黑過隻碟」。

圖及來源:IG@張敬軒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

【搶先送❗】Rollink可摺疊行李箱🧳!

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓