高海寧童年照曝光力證由細靚到大!細細個已經係9頭身比例擁大長腿 網民驚嘆完全冇變樣

文: 羅志宏
2023.12.25

參加港姐入行的高海寧(高ling),出道時就因為高挑身形、豐滿上圍、標緻五官而受大眾關注。高海寧曾在社交平台分享自己兒時的童年照,不少網民就驚嘆高ling完全冇變樣,大讚她由細靚到大,而且細細個已經擁有超好的身形比例,已經係個美人胚子。

回顧高ling的童年照,高ling在幼稚園時期已經眼仔碌碌、面圓圓,非常可愛。長大不少後,高ling紮起孖辮,穿着白色連身裙,比起旁邊的表妹更高出一個頭。高ling更分享了一張到湖邊拍照的相片,可以見到亭亭玉立的高ling大約是小學生的年紀,已經擁有9頭身的超強身形比例,穿起熱褲展現一雙大長腿。

不少網民見到就驚嘆高ling的面孔一如既往是包包面、圓乎乎的,外貌幾乎完全冇變一樣,果然是天然美女;一方面就大讚高Ling身材一直都咁好。一向身材姣好的高ling,近來身型越操越fit,經常大方展現曼妙S型曲線身材,果然得天獨厚。

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓