田蕊妮與杜汶澤結婚16年歷盡高低起跌 以麻辣鴨血形容婚姻:好刺激,中途會想放棄

2021.06.08

在90年代因亞視結緣的杜汶澤及田蕊妮結婚16年,現時分隔兩地的二人唯有透過視像通話慶祝結婚16週年。兩人結婚多年經盡高低起跌,田蕊妮感性撰文抒發對婚姻的看法,以麻辣鴨血形容兩人的婚姻。

田蕊妮讚麻辣鴨血美味:「我一邊食一邊出汗,好刺激,真係好刺激!雖然好辣但係又會想繼續食落去!因為真係好好食!」,向老公杜汶澤表示「佢呢盒麻辣鴨血好似我哋嘅婚姻!好刺激,中途會想放棄唔食但係又因為好好味而繼續食落去!」。

田蕊妮與杜汶澤一路走來,曾經歷過負債、出軌、事業低谷及患罕見病等難關。不過田蕊妮沒有放棄丈夫,而是陪他一起度過低潮,令這段婚姻重新出發,相愛相知16年。

罕有重提當年丈夫出軌心情 田蕊妮雖痛心但選擇原諒杜汶澤:愛情不能計算

圖及來源:IG@田蕊妮

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓