港姐冠軍陳曉華早排暴飲暴食一口氣肥足10KG 兩個半月減8%體脂曬腹肌:做到面青口唇白

2021.06.09

港姐冠軍出身的陳曉華Hera日前在IG出Post多謝健身教練,事關教練令她「食極唔肥嘅日子終於完結」。為了長肉,陳曉華自言早前暴飲暴食一口氣肥足10KG,再經過兩個半月的努力減掉6KG及8%體脂,同時附上對比圖展示成果。

陳曉華對鏡自拍大曬11字形腹肌,自言見過她做運動的人,都應該見識到她「做到想嘔 做到面青口唇白 做到要偷懶 做到好辛苦好辛苦嘅樣」。

她透露有段時間每日都會做運動,一日做足四五次,壓力大到覺得自己怎樣做也減不掉:「壓力好大覺得自己做極運動都好似減唔到咁 但教練講得岩 用幾耐時間長肉就應該要用返幾耐時間去減肉 越大壓力減磅越容易暴食 雖然我依家減嘅方法唔算進取 但只要每一日都有減dd 我已經好開心」。

圖及來源:IG@陳曉華

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓