黃翠如IG寫千字文賀洪永城結婚狂數好友缺點 反被網民嘲說話有骨做多咗:妹仔大過老婆咁

文: 羅志宏
2021.06.11

37歲的洪永城日前與33歲女友梁諾妍在IG大曬婚照,正式宣布結婚,好拍檔黃翠如更在IG撰寫千字長文祝福兩人,更話「祝福兩位我愛的人」,不過就被網民指「黃翠如妹仔仲大過老婆咁」,引起熱議。

黃翠如在社交平台IG撰寫千字長文,以「洪永城,終於等到這一天」起題,指兩人「總有說不出的感受,互相吵架的時間卻太多」、曾經「一起捱着批評」,亦發覺「他很會照顧別人,就是對我特別差,所以我怎會不討厭他」,話自己與洪永城經歷過風浪,總是打打鬧鬧,以「討厭」方式表達好友的愛。

翠如更讚女方梁諾妍「感激你接收他」,更狂數洪永城的缺點「又污糟又煩又大男人,脾氣又差,又冇交帶,好多諗法但好少實行,話減肥個肚腩永遠喺度,每本書睇頭三頁當睇咗」,更講明「但係你唔要佢,冇人要佢了」,最後更寫上一句:「祝福兩位我愛的人」。而翠如更有在洪永城和梁諾妍的IG上留言送祝福。

連登討論區上有不少網民睇完黃翠如的千字文賀好友洪永城結婚,反而就模糊了焦點,話翠如「妹仔仲大過老婆咁」,寫千字文「講人地咁多缺點,好似吃不到的葡萄咁 」,更有網民話末段狂數缺點是「呢段完全做多咗」,而且被聯想成其他意思「成段勁有骨」、「好似我的野蠻女友果段咁」、「唔使好似論文咁黎表達2個有幾fd」。另外,亦有網民在FB留言指任何人皆看出黃跟洪的「友達」關係,形容黃翠如的文章矯情造作,而黃翠如亦不厭其煩回應網民。

黃翠如與洪永城由有線時期,一同過檔到TVB拍住上,是近年較深刻的幕前「最佳拍檔」,網上更曾經以「有一種關係叫黃翠如與洪永城」為題而引起熱話,兩人深厚的友誼連大眾都不言而喻。

圖及來源:連登討論區、IG@黃翠如、洪永城、梁諾妍、TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓