陳柏宇老婆IG公開千字文重提發火數老公 曾鬧交嬲到想離家出走:我乜都唔要就嫁比你

2021.06.13

陳柏宇與符曉薇Leanne在2017年結婚,兩人婚後育有一女Abi。之後Leanne經歷了宮外孕及畸胎,令她心碎宣布不會再懷孕。雖然無緣孕育第二胎,幸好Leanne有老公及女兒的陪伴,漸漸走出陰霾。

日前符曉薇開直播與fans交流,講起以前老公陳柏宇惹自己生氣,之後有fans好奇一問想知最後如何收科,Leanne就在IG交代當時的來龍去脈。她在IG分享陳柏宇寫的千字文,表示「呢個就係live講嘅爸爸激嬲媽媽的說話」。從陳柏宇的文字可得知,當時他與符曉薇一起接受訪問,Leanne對丈夫讚不絕口,但陳柏宇的回應卻令老婆覺得「好似話緊你好冇用,對呢個家庭冇實質嘅貢獻」。

之後Leanne再分享當時自己的回覆,她直言覺得好委屈,更一度想離家出走:「琴日真係好想去打牌,之後見到個schedule你今日要唱歌,之後我又cancel咗佢哋。費事你冇精神。但係真係好想離家出走」。Leanne重提兩人結婚細節,表示「我乜都唔要就嫁比你」,指陳柏宇「冇求婚,冇禮金,冇過大禮」,但自己覺得一切也值得:「仲將自己嘅金器俾晒你賣。因為我一路覺得你值得。值得我乜都唔要。淨係要你」她覺得陳柏宇不珍惜自己,有一刻想離開,不過最後作罷:「過咗就算。希望然後就算唔稱讚,都唔好踩到一文不值」。

幸好兩人最後和好如初,現在亦十分恩愛,最近一家三口趁假期一齊staycation。目前Leanne已經刪走限時動態,有網民擷圖分享至連登討論區開post討論。

圖及來源:連登討論區、IG@符曉薇

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓