陳智燊宋熙年細屋搬大屋 新屋面積大兩成 有300呎超大廚房+衣帽間 空間超開揚

文: Ling Kwok
2021.06.14

藝人陳智燊(Jason)及太太宋熙年(Sarah)自離巢後轉做KOL,錢愈搵愈多。不過隨住兩位仔仔日漸長大,住屋需要都有所增加,所以兩人早前決定細屋搬大屋,更將整個過程拍下來,看到新屋有幾豪華。

陳智燊與宋熙年雖然忙於搬屋,但決不找搬運公司,只花了200元買下了卡板車,搬兩個仔仔都物件,而Jason做是廿四孝爸爸,全程做搬運工,等搬完仔仔物品,才找搬運公司搬兩公婆的物品。

而片中見到新屋屬中高上住宅,門口有個大型鞋櫃,其後又見到300呎廚房,Jason就進行清潔活動抹櫃,當時已是凌晨2點。

新居面積比舊居大兩成,不過租金卻是差不多,所以決心轉換一下環境,望仔仔有更大空間。兩人搬屋收拾了數十箱物件,來回搬運花了一星期,加上執屋整整用上了一個月。

圖:youtube

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓