38歲孫慧雪家庭樂游水IG大晒性感泳衣照 童顏索媽誘人身材派福利網民讚出水芙蓉

文: 羅志宏
2021.06.15

藝人孫慧雪日前趁著周末端午節連假,與老公和囝囝到酒店Staycation享受家庭樂,更在泳池游水打卡。38歲的孫慧雪向來保養得宜,身穿紅色兩件頭泳衣,仍難掩驕人身材,名副其實索爆靚媽,引來不少網民大讚好誘人!

38歲的孫慧雪向來是身材有料之人,即使已經做了媽媽,身材仍然保養得宜,在IG大晒性感紅色泳衣照,相當吸睛。孫慧雪擁有童顏的樣貌,身材更是火辣,這次毫不吝嗇大派福利,更有留言讚是出水芙蓉。

孫慧雪同囝囝Riley嬉水玩樂,而老公就在旁忙著吹漲水泡,非常寫實。孫慧雪就在IG上寫:「完全係我同小情人嘅二人世界,爸爸呢?佢只係背後默默服務我哋嘅男人!」,更大爆在出發之前問囝囝Riley「唔帶爸爸好無?」,就被反問「咁邊個揸車?」,相當搞笑,孫慧雪更補上一句:「#廿四孝爸爸」大讚老公,一家三口非常溫馨。

 

圖及來源:IG/FB@孫慧雪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓