【香港小姐2021】佛祖佳麗霍韻璇IG曝光曬狂野自拍照 Kirsten深藏不露 做歌手出過兩隻碟

文: Ling Kwok
2021.06.16

林作日前自爆提名了22歲霍韻璇Kirsten參選《香港小姐2021》,Kirsten因為一臉佛相及與羅浩楷撞樣而被封為「東涌羅浩楷」及「佛祖佳麗」,成為了全場焦點。早前林作更揚言只要肯出錢就可得到Kirsten IG,不過有網民成功人肉搜索,找到Kirsten的社交平台。

據知,住在東涌的Kristen是中國、西班牙、菲律賓混血兒。她的IG被起底之後,就見到Kirsten多數大曬自拍照,得知她偏愛鬈髮,風格狂野。

不過原來Kirsten深藏不露,她私下愛唱歌,而且以LENAR BATA之名出過兩隻碟,在兩個知名串流平台Spotify及KKBOX都有得聽,其實都算好聽。

另一方面,她的哥哥雖然貌似沙僧,他以藝名LENAR MITCHELL之名,發表過6首歌曲,他更擅長吹木童笛,可見兩人十分音樂才華。與此同時在IG上見到Kristen的童年照,外貌相差甚多。

圖:IG@Kristen

 

用 App 免費睇《U TV》50多個自家節目:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓