岑麗香罕有公開兩個仔仔可愛正面樣合照 「小腰果」精靈娃娃眼晴似足香香同老公強強

文: 羅志宏
2021.06.21

36歲的岑麗香在上月宣布誕下第二胎「小腰果」,成為兩孩之母,一家四口幸福滿瀉。日前香香就與同圈外人老公強強慶祝誕下「小腰果」後的第一個父親節,更在社交平台IG上大晒兩個仔仔的正面合照,被指餅印十足。

岑麗香為慶祝父親節,特意為兩個仔仔換上寫有「THE BEST DAD EVER!」字樣的T恤,兩兄弟溫馨地望著鏡頭合照,香香更首次公開在IG上PO大仔Jacob和細仔「小腰果」的正面合照,可見眼仔碌碌的「小腰果」睡在2歲哥哥Jacobs的大腿上,非常可愛。

香香更有公開老公強強替大仔洗澡的絕密相,可見大仔Jacob一雙娃娃眼非常精靈,被指似足香香一樣,眼形修長,而老公強強笑起來就充滿父愛。香香兩個仔仔雖然還很小,但依然可見遺傳了爸爸媽媽的優良基因,尤其一雙娃娃眼晴,非常有特色。

 

圖及來源:IG@香香、強強

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓