【Mean Talk】蔡思貝被指忽然富貴後感委屈 聲淚俱下:所謂第一女主角係住二百呎瞓碌架床

文: Ling Kwok
2021.06.23

蔡思貝、何雁詩及賴慰玲出名係好姊妹,早前三人接受林盛斌(Bob)和江美儀主持的《Mean Talk》訪問,回應外間種種傳聞。而蔡思貝自入行以來負面新聞多多,重提這些傳聞時,Sisley更忍不住當場爆喊。

蔡思貝出道初期已經負面新聞多多,曾經疑被踢爆上報假學歷參選。除此之外,緋聞亦源源不絕,唯一公開承認曾與麥秋成相戀之外,Sisley曾與胡鴻鈞、余德丞甚至人夫王浩信等傳出緋聞,令她有「姣精」、「人肉發電機」之名。Sisley對此承認有為此感到不開心:「始終都唔係讚,但我覺得有原因嘅,頭幾年我真係唔太識避忌。」

其後Sisley憑《踩過界II》獲得視后一獎,不過同樣有負面新聞傳出,有指她得獎全因獎座贊助是太陽金業集團金飾闆之一的Sam,而Sisley正與對方傳緋聞,有指她獲Sam的名車接送,又忽然富貴周身名牌炫富。當江美儀追問蔡思貝擲千萬元買車、買樓等的傳聞時,身旁的好姊妹賴慰玲、何雁詩為對方澄清,指蔡思貝靠慳才有今日,阿Bob亦幫口說:「有次見到佢,嘩!你話晒蔡思貝吖,你不如換過架車,佢嗰架車係cheap到拎去劏都未必值三、四千。」

蔡思貝聽到之後也感到委屈當場落淚:「有啲人辛酸會公諸於世,我唔係咁,我懶係有骨氣……一路以來無論傳媒講乜嘢,我一次都無澄清過,一路專注工作,無人知道所謂『女一』係住二百呎、瞓碌架床。」

圖:ig@蔡思貝

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓