【大叔的愛】衝入浴室強吻Edan獲讚比日版唯美 Anson Lo露骨表白:我都有大支嘢

文: Ling Kwok
2021.06.30

港版《大叔的愛》播出後,有傳首集高收8.7點收視,三位主角黃德斌、呂爵安(Edan)以及Anson Lo(盧瀚霆)更成為了近期人氣熱話。而劇情進展相當快,阿田(Edan飾)受傷入院後,KK(黃德斌)大為緊張,之後再生桃花煩惱,就係畀阿牧(Anson Lo飾)喺浴室強吻。

第一集KK講出最經典的「田田,I love you」後,展銷會緊接開始,不過當日就發成意外。阿田見到招牌倒塌對KK有危臉後,即飛撲救對方,搞到自己受入院。KK見到心愛的田田捨命救自己,將對方擁入懷中,更決定與老婆離婚。

阿田被KK抱抱後,另一邊廂同居的阿牧因為發現KK與阿田來往甚密而感到不安,忍唔住衝入浴室強吻對方,並露骨表白:「我知你鍾意大波,但我都有大支嘢,你想唔想想試下?」阿牧雖然未有採取下一步行動扮無事,搞到阿田囉囉攣。網民睇到呢幕即刻尖叫,更大讚比日版拍得更唯美。

圖:ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓