【單對單】江欣燕離婚後單身8年獨守千萬豪宅 生活寫意唔慘情:婚已結過我唔稀罕

文: Ling Kwok
2021.07.07

黎芷珊擔任主持的清談節目《單對單》主要是訪問目前仍單身的藝人,繼胡定欣之後,就訪問離婚已有8年的江欣燕,初次剖白最初離婚的因由。與此同時,節目的重點就是她家住過千萬的豪宅。

節目中,江欣燕重提8年前與前夫吳積遜(Jackson)離婚的往事。她與對方交往了22年,2013年她透過電話訪問宣布自己已離婚,當時已一時轟動,而當時由江欣燕自動提出離婚:「可能因為人大個咗,開始認識自己,先發覺我哋內心好大距離。我好多謝佢陪咗我廿幾年,令我眼界闊咗好多,係我決定唔一齊。同佢一齊好似好開心,但唔係我本質。」

而當時江欣燕對前夫提出離婚,對方的反應令她心感難愛:「係我提出話分開,佢當日係冇反應,佢睇緊波。咁我就話我行動啦,佢哦完就繼續睇波。」最後江欣燕亦忍痛留下:「我三日後會搬走,希望你唔好阻止我」22年情告終。江欣燕離婚後,在戀愛觀上有巨大的變化:「大個咗唔會好似以前咁『我要戀愛』就夠,感覺呢樣唔係最緊要嘅嘢。你要好了解自己,搵一個你鍾意佢性格嘅。其實對方係你嘅一面鏡。嚟緊嘅人未必係老公,可能係partner,因為婚已結過,我唔稀罕。」

另一方面,訪問在江欣燕的千萬豪宅裡進行,53歲的她現時生活寫意,閒時可是栽種淋花解悶,露天位更有涼亭和桌椅的花園,實在令人羨慕。

圖:《單對單》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓